


🛡️ Без проблем обміняйте або поверніть невикористаний товар протягом 14 днів з дня покупки.
🔙 ВАЖЛИВІ АСПЕКТИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ:
👍 Товар повинен бути:
-
новим, без слідів використання 💎
-
без пошкоджень та сухий☀️
-
у комплекті з усіма аксесуарами 📦
-
зі збереженими етикетками та заводським маркуванням 🏷️
📦 Заводська упаковка повинна бути:
-
у товарному стані
-
без розривів, вм'ятин, промокання, скотчу, написів, наклейок чи інших елементів, що псують зовнішній вигляд (ця умова не стосується додаткового пакування зверху) 🚫
⏰ТЕРМІНИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
-
⏳ Відповідно до законодавства України, ви маєте право повернути товар належної якості протягом 14 днів, не включаючи день покупки 🛍️. Зверніть увагу, що цей термін включає час доставки товару до магазину
-
Рекомендуємо відправити товар заздалегідь, щоб уникнути порушення цього терміну. Це допоможе нам ефективніше обробити ваш запит та уникнути затримок 🏃
💸КОМПЕНСАЦІЯ ВАРТОСТІ ДОСТАВКИ
-
Якщо клієнт здійснив повну або часткову передоплату, але 📬 не забрав посилку з відділення, у цьому випадку клієнт компенсує фактичні логістичні витрати, сплачені продавцем — як за доставку товару до клієнта, так і за його повернення на склад. Ці витрати вираховуються із суми, що повертається клієнту після отримання товару продавцем назад.
-
Якщо клієнт отримав товар, а доставка до нього була безкоштовною (оплаченою продавцем), і повернення ініційоване 💬 без претензій до якості товару чи відповідності заявленим характеристикам, то вартість цієї доставки відшкодовується продавцю із суми повернення. Витрати на зворотне пересилання у такому випадку також оплачує клієнт.
-
Якщо товар має фізичні пошкодження, і це 🧾 зафіксовано до моменту отримання у присутності представника перевізника Нова Пошта (на відділенні або при доставці кур’єром), шляхом складання акта приймання-передачі, продавець компенсує всі логістичні витрати перевізника Нова Пошта та повертає клієнту повну суму оплати або повторно надсилає новий товар.
-
Якщо товар уже отримано, але пізніше виявлено ⚙️ виробничий дефект, підтверджений актом сервісного центру чи експертним висновком, або невідповідність опису, підтверджену фотоматеріалами, усі витрати на доставку і повернення компанією перевізником Нова Пошта повністю покриває продавець.
-
Як власник товару, клієнт несе 🛡️ повну відповідальність за стан та цілісність товару до моменту його прибуття на відділенні перевізника та отримання товару продавцем. У разі виникнення будь-яких спірних ситуацій, пов'язаних з товаром або його доставкою при перевезенні повернення, клієнт самостійно вирішує ці питання безпосередньо з перевізником.
🛡️ГАРАНТІЯ ЗАХИСТУ
- 🔒Тільки оригінальні товари від відомих брендів, які проходять ретельні перевірки якості
- ⚡Офіційна гарантія на товари від авторизованих сервісних центрів
- 🤝 Оперативно реагуємо на гарантійні звернення, завдяки плідній співпраці з нашими імпортерами
- 🚚 Оплачуємо всі витрати, пов'язані з доставкою товару до сервісного центру та у випадку виявлення виробничих дефектів протягом гарантійного терміну