🛡️ Без проблем обміняйте або поверніть невикористаний товар протягом 14 днів з дня покупки.
 

🔙 ВАЖЛИВІ АСПЕКТИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ:

👍 Товар повинен бути:

  • новим, без слідів використання 💎

  • без пошкоджень та сухий☀️

  • у комплекті з усіма аксесуарами 📦

  • зі збереженими етикетками та заводським маркуванням 🏷️

 

📦 Заводська упаковка повинна бути:

  • у товарному стані

  • без розривів, вм'ятин, промокання, скотчу, написів, наклейок чи інших елементів, що псують зовнішній вигляд (ця умова не стосується додаткового пакування зверху) 🚫


ТЕРМІНИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

  • ⏳ Відповідно до законодавства України, ви маєте право повернути товар належної якості протягом 14 днів, не включаючи день покупки 🛍️. Зверніть увагу, що цей термін включає час доставки товару до магазину

  • Рекомендуємо відправити товар заздалегідь, щоб уникнути порушення цього терміну. Це допоможе нам ефективніше обробити ваш запит та уникнути затримок 🏃

 

💸КОМПЕНСАЦІЯ ВАРТОСТІ ДОСТАВКИ

  • Якщо клієнт здійснив повну або часткову передоплату, але 📬 не забрав посилку з відділення, у цьому випадку клієнт компенсує фактичні логістичні витрати, сплачені продавцем — як за доставку товару до клієнта, так і за його повернення на склад. Ці витрати вираховуються із суми, що повертається клієнту після отримання товару продавцем назад.

  • Якщо клієнт отримав товар, а доставка до нього була безкоштовною (оплаченою продавцем), і повернення ініційоване 💬 без претензій до якості товару чи відповідності заявленим характеристикам, то вартість цієї доставки відшкодовується продавцю із суми повернення. Витрати на зворотне пересилання у такому випадку також оплачує клієнт.

  • Якщо товар має фізичні пошкодження, і це 🧾 зафіксовано до моменту отримання у присутності представника перевізника Нова Пошта (на відділенні або при доставці кур’єром), шляхом складання акта приймання-передачі, продавець компенсує всі логістичні витрати перевізника Нова Пошта та повертає клієнту повну суму оплати або повторно надсилає новий товар.

  • Якщо товар уже отримано, але пізніше виявлено ⚙️ виробничий дефект, підтверджений актом сервісного центру чи експертним висновком, або невідповідність опису, підтверджену фотоматеріалами, усі витрати на доставку і повернення компанією перевізником Нова Пошта  повністю покриває продавець.

  • Як власник товару, клієнт несе 🛡️ повну відповідальність за стан та цілісність товару до моменту його прибуття на відділенні перевізника та отримання товару продавцем. У разі виникнення будь-яких спірних ситуацій, пов'язаних з товаром або його доставкою при перевезенні повернення, клієнт самостійно вирішує ці питання безпосередньо з перевізником. 

 

🛡️ГАРАНТІЯ ЗАХИСТУ

  • 🔒Тільки оригінальні товари від відомих брендів, які проходять ретельні перевірки якості
  • Офіційна гарантія на товари від авторизованих сервісних центрів
  • 🤝 Оперативно реагуємо на гарантійні звернення, завдяки плідній співпраці з нашими імпортерами
  • 🚚 Оплачуємо всі витрати, пов'язані з доставкою товару до сервісного центру та у випадку виявлення виробничих дефектів протягом гарантійного терміну